1.  DEFINITII SI TERMENI

 

 

GospoMarket – este denumirea comerciala a S.C. TEX MARKETING & SALES  SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Corunca nr. 391A, Judetul Mures, avand numar de ordine in Registrul Comertului J26/397/2015, cod unic de inregistrare fiscala 34390765.

 

Vanzator – GospoMarket sau orice partener din GospoMarket Marketplace.

 

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

 

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre GospoMarket (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre GospoMarket si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

 

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

 

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

 

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

 

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.

 

Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).
Listele pot fi:
-    Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare  (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.
-    Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

 

Site – domeniul www.GospoMarket.ro si subdomeniile acestuia.

 

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

 

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

 

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

 

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

 

Continut
•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

 

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

 

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

 

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

 

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

 

Document – prezentele Termene si Conditii.

 

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre GospoMarket, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

 

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

 

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

 

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

 

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

 

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la showroom-urile si punctele de livrare GospoMarket preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

 

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

 

3.  POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate GospoMarket isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel GospoMarket. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al GospoMarket, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

 

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, GospoMarket isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

 

3.4. GospoMarket poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care GospoMarket are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

 

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si  includ T.V.A 

 

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii GospoMarket.

 

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

 

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

3.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui  Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

 

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

 

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

 

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a GospoMarket, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

 

5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de GospoMarket, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al GospoMarket asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al GospoMarket.

 

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre GospoMarket si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea GospoMarket cu referire la acel Continut.

 

5.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

 

5.5. In cazul in care GospoMarket confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea GospoMarket pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

 

5.6. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea GospoMarket si/sau al angajatului/prepusului GospoMarket care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

 

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

6. COMANDA

 

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

 

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

 

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de GospoMarket, in cazul platii online;
6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va instiinta prin email Vanzatorul, pe adresa [email protected]

 

6.5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
6.5.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
6.5.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
6.5.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

 

6.6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 

6.7. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

 

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
7.1.2. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
7.1.3. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.1.4. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
7.1.5. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7.1.6. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
7.1.7. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
7.1.8. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
7.1.9. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
7.1.10. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
7.1.11. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
7.1.12. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

 

8. CONFIDENTIALITATE
8.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

 

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

 

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  GospoMarket nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

 

8.4. Prin inscrierea in baza de date a GospoMarket, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai GospoMarket: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care GospoMarket poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor, etc.

 

9. PUBLICITATE

 

9.1. Newsletterele GospoMarket sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de GospoMarket. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

 

9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea GospoMarket in acest sens.

 

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere

 

9.4. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 

10. FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.GospoMarket.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

 

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

 

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de GospoMarket, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii GospoMarket Marketplace, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

 

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

 

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de GospoMarket, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

 

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre GospoMarket in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

 

10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: [email protected].

 

 

 

11.  LIVRAREA BUNURILOR

 

11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator

 

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

 

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

11.4 Vanzatorul va putea cere plata unui avans minim de 50 de lei la comenzile intre 1 si 500 ron sau a unui avans minim de 200 ron pentru comenzile ce depasesc 500 ron. Daca produsul are volum mare sau greutate mare vanzatorul poate solicita plata integrala a comenzii. Avansul se deduce din valoare ramasa de plata

11.5 In cazul in care clientul refuza primirea produsului fara un motiv intemeiat , vanzatorul poate retine avansul in contul cheltuielilor efectuate .

11.6 Clientul poate sa verifice produsele cumparate in momentul primirii lor , in prezenta curierului. In cazul in care in momentul primirii bunurilor Clientul constata ca acestea sunt deteriorate , prezinta urme de lovitura sau sunt imcomplecte va cere curierului sa intocmeasca un proces verba de constatare in care sa mentioneze aceste probleme .

11.7 In cazul in care nu sunt intocmite aceste formalitati orice pagube provocate bunurilor vandute cad in sarcina Cumparatorului.

11.8 Nu sunt acceptate la retur bunurile lovite , deteriorate , incomplecte sau fara ambalajul original

 

12. GARANTII

 

12.1. Toate Bunurile comercializate de catre GospoMarket, cu exceptia celor Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

 

12.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de GospoMarket, certificatele de garantie  sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala.

 

12.3. In cazul Bunurilor vandute si livrate de GospoMarket prin partenerii Marketplace, Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Bunurilor achizitionate prin intermediul GospoMarket de la partenerii Marketplace  este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie afferent Bunului sau de catre Vanzator.

 

 

12.4. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau de pe www.GospoMarket.ro, va detine o evidenta a certificatelor de garantie emise de GospoMarket, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: [email protected]

 

12.5. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa [email protected] Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

12.6. In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre GospoMarket, iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Bun nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.

 

13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

 

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

 

14. RASPUNDERE

 

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea  acestora.

 

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

 

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

 

Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre GospoMarket, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

 

15.INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

 

Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

 

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

 

Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

 

-    sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
-    sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
-    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
-    sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
-    sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
-    sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit  produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

-     sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
-     sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
-    sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre  Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
-     sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

 

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review,  Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a  Rating-ului general.

 

Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli :
-    fisierele incarcate  vor contine imagini si/sau videoclipuri  care se refera  la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
-    fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti,  limbaj licentios  sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran,  a orientarii sexuale sau politice;
-    fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
-    fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

 

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

 

In cazul in care  Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

 

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului: http://info.GospoMarket.ro/reclamatii-sesizari. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

 

16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

16.1. GospoMarket este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub numarul .....

 

16.2. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, GospoMarket are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

 

16.3. Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea  Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea  Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a  Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul  Clientului/Cumparatorului.

 

16.4. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a GospoMarket, inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sub numarul ..., si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre GospoMarket, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre GospoMarket, afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, Cumparatorul isi da acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre GospoMarket atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.

 

16.5. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

 

16.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa Corunca nr. 391A, Judetul Mures va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate.

 

16.7. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa Corunca nr. 391A, Judetul Mures, va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:
16.7.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
16.7.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
16.7.3. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

 

16.8. De asemenea, GospoMarket poate furniza datele Cumparatorului cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a  Bunurilor si Serviciilor noastre, asigurători.

 

16.9. Prin completarea in formularul de comanda pe Site a datelor personale, inclusiv CNP, in scopul activitatii de creditare, Cumparatorul isi exprima expres consimtamantul ca persoanele juridice cu care GospoMarket a incheiat parteneriate in vederea oferirii produselor prin credit (inclusiv Cetelem IFN S.A. si BRD Finance IFN S.A.) sa prelucreze datele personale ale acestuia in evidentele proprii in scopul efectuarii analizei de credit si sa le transmita in vederea consultarii informatiilor inregistrate pe numele Cumparatorului in baza de date a Biroului de Credit.

 

16.10. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

17. FORTA MAJORA

 

17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

17.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

18. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre GospoMarket si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Tg-Mures.

 

19. INFORMATII PRIVIND DEEE

 

19.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

 

19.1.1. cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

 

19.1.2. colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de catre GospoMarket (conform pct. 19.1.3 si 19.1.4) si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;

 

19.1.3. clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, GospoMarket aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat; clientii GospoMarket pot preda DEEE echivalent la toate Showroom-urile GospoMarket;

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice TEX MARKETING & SALES are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este procesarea comenzilor primite, reclama, marketing si publicitate.

Sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare procesarii si onorarii comenzilor. Refuzul dvs. determină imposibilitatea livrarii produselor comandate.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor furnizorilor si prestatorilor de servicii.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la [email protected]

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

_______________________________________________________________

Observaţie:

*orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu;

*orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

 

Informațiile pe care le colectăm și modul de utilizare a acestora.

 

Înscrierea pe site poate presupune furnizarea de informații cu caracter personal (de ex, nume, prenume, adresă, e-mail, telefoane, parole ale contului). În cazul În care ați ales să comandați, este posibil să vă solicităm, informații privind plata bunurilor și/sau serviciilor comandate, pe care le menținem în formă criptată pe servere securizate. Este posibil să combinăm informațiile pe care le furnizați în cadrul contulului dvs. cu informațiile de la alți terți, pentru a vă oferi o experiență mai bună și pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor noastre. Conținutul materialelor oferite în acest site este strict informativ, informațiile oferite în acest site nu țin loc de recomandare medicală.
Când vizitați site-ul nostru, este posibil să trimitem unul sau mai multe cookie-uri – un mic fișier care conține un șir de caractere – în computerul dvs., care identifică în mod unic browser-ul. Aceste cookie-uri pot fi utilizate pentru a îmbunătăți calitatea serviciului nostru prin stocarea preferințelor utilizatorilor și urmărirea tendințelor acestora, cum ar fi modul în care aceștia efectuează căutări.
Atunci când trimiteți un e-mail sau alte comunicări către noi, este posibil să reținem acele comunicări pentru a procesa întrebările, pentru a răspunde solicitărilor și pentru a ne îmbunătăți serviciile.
Putem oferi o parte din serviciile noastre în parteneriat cu alte site-uri. Este posibil ca informațiile personale pe care le furnizați site-urilor respective să fie trimise la noi pentru a putea furniza produse. Este posibil ca TEX MARKETING & SALES să prezinte link-uri într-un format care să ne permită să monitorizăm dacă aceste link-uri au fost accesate. Procesăm astfel de informații în conformitate cu această Politică de confidențialitate. Este posibil ca site-urile afiliate să aibă politici de confidențialitate diferite, astfel că vă sfătuim să citiți politicile de confidențialitate ale acestora.

 

Reguli de Prelucrare a Datelor cu caracter personal.

 

Colectarea Datelor cu caracter personal.
TEX MARKETING & SALES va putea colecta date cu caracter personal în urma accesării site-ului de către Utilizatori. Colectarea se realizează în scopul furnizării datelor sau a informațiilor solicitate, în scopul prezentării produselor comercializate, în scopul livrării produselor comandate, fără ca această enumerare să fie limitativă, precum și în orice alte scopuri ce au legatură directă cu comercializarea produselor noastre, livrarea și plata acestora,  inclusiv pentru activitatea de recuperare a sumelor datorate sau a produselor nelivrate.
Înregistrarea, organizarea și stocarea datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal vor fi înregistrate și organizate prin mijloacele și cu aplicațiile TEX MARKETING & SALES și vor fi stocate fie pe serverul pe care este găzduit Site-ul sau pe orice server aparținând TEX MARKETING & SALES sau furnizorilor de servicii ale acestuia precum și pe orice alt suport care permite realizarea acestui tip de operațiune.
Adaptarea sau modificarea datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal pot fi adaptate sau modificate de TEX MARKETING & SALES sau de către terți cu acordul TEX MARKETING & SALES, incluzând aici furnizorii sau prestatorii de servicii. Adaptarea sau modificarea va fi efectuată în vederea realizării scopului precizat mai sus cât și pentru corectarea eventualelor erori intervenite în completarea, colectarea, înregistrarea, stocarea, adaptarea sau orice altă operațiune realizată asupra datelor cu caracter personal.
Extragerea datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal vor putea fi extrase de TEX MARKETING & SALES, sau de către terți cu acordul TEX MARKETING & SALES, incluzând aici furnizorii sau prestatorii de servicii.
Consultarea datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal vor putea fi consultate de către TEX MARKETING & SALES, sau de către terți, cu acordul TEX MARKETING & SALES, incluzând aici furnizori sau prestatori de servicii.
Utilizarea datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal vor putea fi utilizate de catre TEX MARKETING & SALES, sau de către terți, cu acordul TEX MARKETING & SALES, în scopuri statistice, promoționale, comerciale incluzând furnizarea bunurilor, serviciilor, în scopul prevenirii sau identificării fraudelor precum și în orice alt mod permis sau neinterzis de lege.

Dezvăluirea datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal vor putea fi dezvăluite sau transferate către terți in conditiile legii.
Alăturarea ori combinarea.
TEX MARKETING & SALES sau terții, cu acordul TEX MARKETING & SALES vor putea alătura sau combina datele cu caracter personal.
Blocarea, ștergerea sau distrugerea.
TEX MARKETING & SALES sau terții, cu acordul TEX MARKETING & SALES vor putea bloca, șterge sau distruge Datele cu caracter personal obținute de la Utilizator.


Securitatea informațiilor


Luăm măsuri de securitate adecvate pentru a ne proteja împotriva accesului neautorizat sau a modificării, divulgării sau distrugerii neautorizate a datelor. Acestea includ analize interne ale colectării noastre de date, practici si măsuri de securitate pentru stocare și procesare, precum și măsuri de securitate fizică pentru a preveni accesul neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.
Limităm accesul la informații personale la angajații, contractanții și agenții TEX MARKETING & SALES care au nevoie de aceste informații pentru a putea opera, dezvolta sau îmbunătăți serviciile noastre. Aceste persoane trebuie să respecte obligațiile de confidențialitate și pot fi supuse măsurilor disciplinare, inclusiv concedierii și urmăririi penale, dacă nu respectă aceste obligații.

 

Integritatea datelor


TEX MARKETING & SALES procesează informațiile personale exclusiv în conformitate cu această Politică de confidențialitate, în scopul furnizării datelor sau a informațiilor solicitate, în scopul prezentării produselor comercializate, în scopul livrării produselor comandate, fără ca această enumerare să fie limitativă, precum și în orice alte scopuri ce au legatură directă cu comercializarea produselor noastre, livrarea și plata acestora,  inclusiv pentru activitatea de recuperare a sumelor datorate sau a produselor nelivrate. Analizăm practicile noastre de colectare, stocare și procesare a datelor pentru a ne asigura că sunt colectate, stocate și procesate doar informațiile necesare pentru furnizarea sau îmbunătățirea serviciilor. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că informațiile personale pe care le procesăm sunt exacte, complete și actuale, însă ne bazăm pe utilizatorii noștri pentru a actualiza sau corecta informațiile personale oricând este necesar.

 

 

Product added to wishlist

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.